Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Nuh Naci Yazgan Üniversitesi (NNYÜ) Diş Hekimliği Fakültesi’nin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni’ne katılarak mezun öğrencilere diplomalarını verdi. Törende konuşan Büyükkılıç, “Biz yavrularımızı, gençlerimizi çok seviyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın elinden genç dostu şehir ödülünü alan bir belediye başkanı ağabeyleri olarak onlara her türlü fırsatı verme adına da üzerimize düşeni yaptığımızı, yapacağımızı ifade etmek istiyorum” dedi.
Öğrenci ve eğitim dostu hizmet vizyonu ile gençlerin ve
eğitim camiasının güçlü şekilde destekçisi olmayı sürdüren Başkan Büyükkılıç,
mezuniyet töreni vesilesiyle öğrencilerle bir araya gelmeye devam ediyor.
Bu çerçevede Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh
Büyükkılıç, Nuh Naci Yazgan Üniversitesi (NNYÜ) Diş Hekimliği Fakültesi’nin 2025-2026
Akademik Yılı Mezuniyet Töreni’ne katıldı.
Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Süleyman Çetinsaya Kültür
Merkezi’nde düzenlenen ve saygı duruşunda bulunulmasının ardından İstiklal
Marşı’nın okunması ile başlayan törene Başkan Büyükkılıç’ın yanı sıra Nuh Naci
Yazgan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Fazıl Özsoylu, İl Sağlık Müdürü
Mehmet Erşan, öğretim üyeleri ve öğrenciler ile aileleri katıldı.
Mezuniyet töreninde konuşan Başkan Büyükkılıç merhum Nuh
Naci Yazgan’ı rahmetle anarak, “Nuh Naci Yazgan Vakıf Üniversitemizin
gönlümüzdeki yeri farklı. Vakıf üniversiteleri arasında saygın bir yeri olan
üniversite. İşte bunu sağlayan burada değerli rektörümüz, hocalarımız,
öğrencilerimiz ve siz ailelerimizsiniz. Sizleri tebrik ediyorum, gençlerimizi
tebrik ediyorum. Hayırlı hizmetler vermelerini temenni ediyorum” dedi.
Büyükkılıç’tan Derece ile Mezun Olan Öğrencilere Tebrik Hediyesi
Başkan
Büyükkılıç, mezun öğrencilerin çoğunluğunu kadınların oluşturmasına dikkat
çekerek, derece ile mezun olan öğrencileri ayrıca tebrik etti ve birincilikle
mezun olan öğrenciye diz üstü bilgisayar, ikincilikle mezun olan öğrenciye
tablet, üçüncülük derecesi ile diplomasını alan öğrenciye ise akıllı saat
hediye etti.
“Gençlerimizi Çok Seviyoruz”
Gençlere olan sevgilerini dile getiren Büyükkılıç, “Biz
yavrularımızı, gençlerimizi çok seviyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip
Erdoğan’ın elinden genç dostu şehir ödülünü alan bir belediye başkanı
ağabeyleri olarak onlara; aidiyet duygusu değdiğimiz şehrimizi, kurum ve
kuruluşlarımızı sahiplenme duygusu içerisinde fiziki ortamlarını güzelleştirme
ve onlara her türlü fırsatı verme adına da üzerimize düşeni yaptığımızı,
yapacağımızı ifade etmek istiyorum” diye konuştu.
Başkan Büyükkılıç, mezuniyet törenine davetlerinden dolayı
okul yönetimine teşekkür ederek, yeni mezun gençlere kariyerlerinde başarılar
diledi.
Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Fazıl
Özsoylu da mezuniyet törenine teşriflerinden dolayı Başkan Büyükkılıç’a
teşekkür ederek, mezun öğrencileri ile iftihar ettiklerini söyledi.
Konuşmaların ardından törende yeni mezun diş hekimlerinin ve
ailelerinin heyecanını paylaşan Başkan Büyükkılıç, mezun öğrencilere
diplomalarını takdim etti.