Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, DSİ–Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi’nde incelemelerde bulundu. Başkan Büyükkılıç, ilk etabı hizmete açılan, şehir içi ulaşımda rahatlama sağlayacak projenin ikinci etabının da hizmete girmesiyle Kayserililerin konforlu bir hizmete daha kavuşacağını söyledi.
Büyükşehir Belediyesi, Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç
yönetiminde şehir ulaşımını daha konforlu, güvenli, kesintisiz ve uzun yıllar
sorunsuz bir şekilde sürdürülebilir hale getirmek amacıyla projelerini
sürdürürken bu çerçevedeki önemli yatırımlardan biri olan DSİ-Yeni Sanayi Katlı
Kavşak Projesi’nde de sona gelindi.
Tüm çalışmaları bizzat yakından takip ve koordine eden
Başkan Büyükkılıç, DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi inşaat alanında
incelemelerde bulunarak son durum hakkında bilgi aldı. Başkan Büyükkılıç’a
incelemeleri esnasında Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan,
Genel Sekreter Yardımcısı Ufuk Sekmen ile Fen İşleri Daire Başkanı Sedat
Erdoğan, KASKİ Genel Müdürü Yavuz Çağan ve yüklenici firma yetkilileri eşlik
etti.
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, incelemelerinin
ardından projenin son durumuna dair açıklamalarda bulunarak, “Kavşağın bir
tarafını açtık diğer tarafında ise çalışmalar seri bir şekilde devam ediyor.
Çok şükür ciddi manada bir aksama yok. Trafiğin akışında herhangi bir engel
yok. Allah izin verirse zamanı geldiğinde bu hizmetimizle de Kayseri’mizin
güzel insanlarını buluşturacağız” dedi.
Önemli ana arterdeki projedeki amacın trafik ışıklarının
kaldırılması ve bölgede trafik yoğunluğunun önüne geçilmesi olduğunu hatırlatan
Başkan Büyükkılıç, “Bu niyetle yapılmış olan anlamlı ve önemli bir çalışma.
Yüklenici firmamıza ve ekibimize teşekkür ediyorum. Bu çalışma sürecinde
deplase çalışmalarında en büyük desteği veren KASKİ’mizin kıymetli genel
müdürüne ve ekibine, elektrik şirketimize, diğer kurum ve kuruluşlara teşekkür
ediyorum” diye konuştu.
30 Üst Geçit Etaplar Halinde Hizmete Giriyor
Büyükkılıç, yaya trafiğinin yoğun olduğu noktalarda hayata
geçirilecek üst geçit çalışmalarının sürdüğünü kaydederek, “Ayrıca
hatırlanacağı üzere şehrimizin değişik bölgelerinde, bütçemize herhangi bir yük
getirmeden 30 civarında üst geçit çalışması yapacağımızı ifade etmiştik. O
çalışmada çok şükür meyvesini vermeye başladı. Reklam karşılığında yaptırmış
olduğumuz asansörlü, merdivenli nitelikli bir üst geçit çalışmasıyla besmeleyi
çekip birincisini tamamlama aşamasına geldik. Yine Seyyid Burhaneddin
Hazretleri bölgesindeki ve Yıldızevler Mahallesi’ndeki üst geçit çalışmalarımız
da hızla devam ediyor” ifadelerini kullandı.
Başkan Büyükkılıç, DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi’ni
yürüten ekibe çalışmalarında kolaylıklar diledi.
“10 Numara”
Büyükkılıç, Osman Kavuncu Bulvarı’nı kullanan ve kendisini
görünce aracını sağa çeken vatandaşlarla da sohbet etti. Bir araç sürücüsü
proje karşısındaki beğenisini, “10 numara oldu başkanım, Allah razı olsun.
Trafik akışı 10 numara. İşiniz rast gitsin” sözleri ile dile getirdi.
DSİ–Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi, Osman Kavuncu
Bulvarı’nın DSİ-Yeni Sanayi bölgesinde ışıksız bir şekilde trafik akışını
sağlamanın yanında modern yaya üst geçidi ile de araç ve yaya trafiğinde
konforu üst seviyeye çıkartacak.