Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 2025-2026 eğitim öğretim yılı ikinci yarıyılının tamamlanmasıyla birlikte Kayseri’de 1.147 okulda karne heyecanı yaşayan 322 bin öğrenciyi tebrik ederek, iyi tatiller diledi. Başkan Büyükkılıç mesajında, Büyükşehir Belediyesi’nin öğrenci dostu hizmetleri ile daima öğrencilerin yanında olduğunu vurgulayarak, “Şehrimiz başta olmak üzere tüm yurtta karne heyecanı yaşayan öğrencilerimizin heyecan ve mutluluklarını paylaşıyor, keyifli ve verimli bir tatil geçirmelerini diliyorum” dedi.
8 Eylül-16 Ocak 2026 tarihleri arasında tamamlanan ilk
dönemin ardından 2 Şubat 2026 Pazartesi çalan ders zili ile başlayan ve 26
Haziran 2026 Cuma günü tamamlanan ikinci dönem ile 2025-2026 eğitim öğretim
yılı sonra ererken Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç, karne heyecanı yaşayan
öğrencileri tebrik etti.
Yurt genelinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanması
dolayısıyla mesaj yayımlayan Başkan Büyükkılıç, karne heyecanı yaşayan
öğrencileri kutlayarak, kentte eğitimin ve öğrencilerin en güçlü
destekçilerinden olduklarını kaydetti ve karne alan tüm öğrencilere iyi
tatiller diledi. Büyükkılıç, “Kayseri’mizde ilim, irfan, bilim ve teknoloji
ışığında faaliyet gösteren 1.147 okulumuzda öğrenim gören 322 bin öğrencimiz
eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayarak karne heyecanı yaşadı. Öğrenci ve
eğitim dostu bir yerel yönetim anlayışı sergilenin gayreti içerisinde olan bir
yerel yönetici olarak tüm öğrencilerimizin bu heyecanlarını paylaşıyor, her bir
yavrumuzu gözlerinden öperek tebrik ediyorum” dedi.
Büyükkılıç'tan Öğrencilere Davet
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç genç ve
öğrencilere yönelik hizmetleri ile ödül alan bir Büyükşehir Belediyesi olarak
kentte eğitime ve öğrencilere daima destek olduklarını ve olmaya devam
edeceklerini vurgulayarak, öğrencileri Büyükşehir Belediyesi’nin kendilerine
yönelik tüm imkânlarından faydalanmaya davet etti.
Başkan Büyükkılıç, öğrencileri keyifli ve verimli bir tatili
için Kayseri Büyükşehir Belediyesi’nin yaz boyunca düzenleyeceği etkinliklere
davet etti. Büyükkılıç, hem okul döneminde hem de tatil dönemlerinde kısacası
daima öğrencilerimizin yanında, yakınında hep desteklerindeyiz.
Öğrencilerimizin tatili başladı ancak Büyükşehir Belediyesi’nin hizmetlerinde
tatil yok. Sevgili öğrencilerimizin okul dönemlerinde olduğu gibi tatil dönemlerinde
de hizmetindeyiz" dedi.
Başkan Büyükkılıç genç ve öğrencilere yönelik hizmetleri ile
ödül alan bir Büyükşehir Belediyesi olarak kentte eğitime ve öğrencilere daima
destek olduklarını ve olmaya devam edeceklerini vurgulayarak, öğrencileri
Büyükşehir Belediyesi’nin kendilerine yönelik tüm imkânlarından faydalanmaya
davet etti.
Büyükşehir’in öğrencilere sunduğu hizmetlerden söz eden
Büyükkılıç, “Büyükşehir Belediyemiz, KAYMEK’in ücretsiz kursları, Spor A.Ş.’nin
spor okulları, spor aktiviteleri ve yaz okulları ile Sanat Akademisi bünyesinde
geniş yelpazedeki sanat kurslarıyla, kentin muhtelif bölgelerindeki donanımlı
kütüphaneleriyle öğrencilere etkin ve kaliteli hizmet sunuyor. Tüm
öğrencilerimizi ve velilerimizi bu hizmetlerimizden istifade etmeye davet ediyorum”
diye konuştu.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç
mesajının sonunda her zaman olduğu gibi 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nda da
büyük bir özveri ile görev yapan Kayseri ve tüm yurttaki öğretmenlere teşekkür
ederek, “Öğrencilerimizin karne heyecanını paylaşıyor, sevinçlerine ortak
oluğumuzu ifade ediyoruz. Elleri öpülesi öğretmenlerimizi de elbette ki
unutmuyor, şehrimizde ve ülkemizin dört bir yanında geleceğimiz olan
yavrularımızı yetiştiren tüm öğretmenlerimize şükranlarımızı sunuyoruz”
ifadelerine yer verdi.